Spring til indhold

Grønttorvets Idrætsforening er stiftet af lokale frivillige, som alle brænder for at få et lokalt foreningsliv. Vi har fokus på at styrke fællesskabet og give børn, unge og deres familier mulighed for at deltage i bevægelsesaktiviteter i lokalområdet.

Mød bestyrelsen

Amalie

FoRMAND

Jeg bor i Fresiahus med min mand og vores to børn på 2,5 og 6 år.

Til daglig arbejder jeg med motorik, leg og bevægelse i folkeskolen og jeg elsker at være aktiv og lege både med mine egne og andres børn 😊

Nikoline

Kasserer

Jeg synes det er fedt at skabe liv i vores nye bydel med lokale initiativer, såsom sport 🤸‍♀️💪. Jeg bor i Geraniumrækkerne med min mand og min datter Karla på 3 år.

Til dagligt arbejder jeg med distribution af legetøj i de Nordiske lande, blandt andet Pokémon.

Jeg elsker motion og det har altid været en stor del af min hverdag. Jeg vil være med til at skabe en lokal forening, hvor vi er med til at styrke medlemmernes sundhed, trivsel og kammeratskab (og for forældrene: naboskab).

Tanja

Medlem

Jeg flyttede ind på Grønttorvet i juli 2017 i Hortensia hus, men bor nu i Dahlia hus sammen med min mand og vores tre børn på 9, 6 og 3 år.

Til daglig arbejder jeg med folkesundhed, sundhedsfremme og forebyggelse på et strategisk niveau. Jeg har tidligere i en årrække undervist i holdfitness for voksne.

Jeg synes det er vigtigt, at skabe et fælles samlingspunkt, med udgangspunkt i bevægelse, der kan styrke fællesskabet, fremme det sociale liv og trivslen. Jeg glæder mig til at sætte en masse sjove aktiviteter i gang for forskellige aldersgrupper i første omgang en masse leg og bevægelse for børn🤸

Sigrid

Medlem

Jeg har boet i Hibiscus Hus i to års tid, men har kun for nyligt lært navnene på bygningerne. Som bestyrelsesmedlem i forening har jeg fået mulighed for at forene to ting som jeg knuselsker, og som har fyldt meget i mit liv: foreningsliv og gymnastik 🤸‍♂️🥳 Jeg drømmer om en forening som samler Grønttorvet, og som kan introducere en masse børn og unge til gymnastikkens helt forrygende verden 😎

Fie

Medlem

Jeg bor i Dahlia Hus med min mand og vores 2 børn på 18 og 15 år og hund.

Jeg er uddannet lærer og uddannelsesvejleder, og jeg arbejder til daglig som vejledningskoordinator på en ungdomsuddannelse.

Jeg er frivillig i Grønttorvets Idrætsforening, da jeg gerne vil være med til at skabe flere aktiviteter og fællesskaber på Grønttorvet.

Karen

Suppleant

Jeg bor i Fresia Hus sammen med min mand og vores to børn på 4 år og 6 år.

For mig er det er vigtigt, at alle børn har mulighed for at dyrke sport 🤸 – og gerne i deres nærområde.

Alle billeder på denne side er taget af fotograf Mathias Mora, en lokal grønttorvsbeboer. Tusind tak til Mathias.

Seniordans? Løbehold? Basketball? Håndbold? Yogahold?

Der er plads til flere i fællesskabet

Vi har altid plads til andre foreninger, som gerne vil være en del af Grønttorvets Idrætsforening. Hvis du tænker, det kunne være hyggeligt at få et petanquehold i parken, et rulleskøjtehold eller noget helt tredje, så lad os få en snak.